איתור נזילות ברמת גן

מאתר נזילות ברמת גן

חברת אפיקי מרום מספקת שירותי איתור נזילות בטכנולוגיה מתקדמת, מאתרי נזילות מן השורה הראשונה וניסיון של מעל 30 שנה באיתור נזילות מורכבות.

מחפשים מאתר נזילות ברמת גן? הגעתם למקום הנכון!
צרו איתנו קשר ונגיע אליכם בהקדם.

התעסקות בתשתיות הצנרת של הבית היא אף פעם לא דבר שאנחנו נהנים ממנו ובכל זאת, בעיות צנרת הוא עניין שהוא חלק מהשגרה. נזילה בצנרת יכולה לנבוע ממגוון כשלים כמו נזקי צנרת בינהם פיצוץ צינור, איטום לקוי של התשתית, חדירה של מי גשמים ומי השקייה והרשימה עוד ארוכה. הנזילה עשויה להביא לפגיעה בתשתיות האחרות בבית, לרטיבות בקירות, ללחות ברצפה ועוד שלל תסמינים שהיינו מעדיפים להימנע מהם. 

תושבי רמת גן נאלצים לא פעם להתמודד עם נזילה בצנרת עקב בלאי טבעי של התשתיות או התנהלות לא נכונה עם אלה. על אף שמדובר בכאב ראש עבור רבים מאיתנו, חשוב לטפל בנזילה בהקדם על מנת למנוע החמרה. 

איך ניתן לגלות נזילה?

בעבר הלא כל כך רחוק, איתור של נזילות ברמת גן וברחבי הארץ והעולם נעשתה בשיטה מיושנת של ניסוי וטעיה. הרטיבות על הקירות או הרצפות נתנו סימן כללי לתחום שבו סביר שנזילה מצויה, אך לא רמז קונקרטי למיקום הספציפי שלה. לכן, העבודות המיושנות כללו שבירה מאסיבית של קירות ורצפות ויצירת נזק שלאחריו דרש גם כמובן עבודות תיקון. עולם איתור הנזילות התקדם מאז וכיום באמצעות מגוון שיטות ניתן למצוא את הסמוי מן העין בצורה הרבה יותר אלגנטית. השיטה הבולטת ביותר שיש כיום לאיתור נזילות היא מצלמה טרמית שביכולתה באמצעות גלי אינפרה אדום לגלות הבדלים בטמפרטורות שמצביעים על נזילה. כשהנזילה זוהתה כעת ניתן באופן ממוקד לטפל בבעיה תוך ביצוע הרס שולי שפשוט לתקן. 

חשוב להיות ערניים ולמנוע החמרה

על אף שניתן כמובן לחכות לסימנים המחשידים הבולטים כמו רטיבות בקירות, לחות ברצפות הבית, סימני עובש, ירוקת בסימני הקיר ואפילו טפטוף – חשבון המים יכול לספר לנו הכל הרבה לפני. הסימנים הפיזיים בתשתיות הבית נוצרים כשמצב הנזילה הוא חמור ולכן חשוב להקדים תרופה למכה ובאופן שגרתי לשים לב למצב של חשבונות המים שלנו. במידה ונראית חריגה בחשבון האחרון ביחס לחשבונות הקודמים, יכול להיות ששווה לכם לעקוב אחרי הצריכה ולבחון היתכנות של נזילה. טיפול בנזילה בטרם החמרה יכול לחסוך הרבה כאב ראש וחשוב לא פחות, גם תקציב מהעבודה הנדרשת. בין הטכנולוגיות הנוספות לאיתור נזילות שישנן בשוק נמנים צילום בסיב אופטי, שימוש בקורלטור, גז והרשימה עוד ארוכה.

איך בוחרים מאתר נזילות מקצועי?

על אף שהאינסטינקט הראשוני כאשר ישנה בעיה בצנרת היא לקרוא לאינסטלטור שעובד בגבולות רמת גן, חשוב לגשת לאנשי מקצוע שמנוסים באיתור נזילות. זאת כיוון שלאינסטלטור אין תמיד את ארסנל הכלים שיש למאתר נזילות מקצועי ולכן עשוי לגשת לטכניקות פרימיטיביות יותר שמערבות הרס נרחב לתשתיות הבית. מציאה של מאתר נזילות מקצועי שעובד ברמת גן היא לא יותר מידי מסובכת, אך מציאה של איש מקצוע שמכיר את העבודה מקרוב ונוהג בה במומחיות זה עניין קצת יותר מורכב. כשאתם מתלבטים בין אנשי המקצוע השונים אל תשוו רק בין התמחורים שעומדים על הפרק, אלא גם בדקו את הניסיון שלהם בתחום, הביקורות שקיבלו בעבר ויחסי האנוש שהם מעניקים. כל אלה הם פרמטרים חשובים שישפיעו על שביעות הרצון שלכם מעבודתם. 

תודות לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים, ובייחוד אלה, של השנים האחרונות, ניתן לבצע פעולות שונות שלא ניתן היה לבצע בעבר וליהנות, בזכות כך, מאיכות חיים גבוהה בהרבה מכפי שידענו וחווינו קודם לכן. הפיתוחים הטכנולוגיים האלה קיימים בכל תחום, כולל בתחום האינסטלציה והם באים לידי ביטוי באמצעים המתקדמים, המסייעים באיתור בעיות ותקלות שונות. למתגוררים באזור המרכז מוצעים כיום שירותי איתור נזילות ברמת גן והסביבה, המתבססים על אמצעים טכנולוגיים מובילים המסייעים בזיהוי מקור הנזילה והטיפול בה. את האיתור הזה מבצעים אינסטלטורים מוסמכים ומיומנים, המחזיקים בציוד הנדרש.

אילו שיטות של איתור נזילות ברמת גן מוצעות כיום?

אם אתם זקוקים לשירותי איתור נזילות ברמת גן, ובייחוד כשאלו נזילות סמויות, תגלו שקיימות כיום מספר שיטות לאיתורן:

  1. מצלמה תרמית – השיטה הראשונה היא איתור באמצעות מצלמה תרמית. מצלמה זו מסוגלת לזהות הפרשי טמפרטורות ממש בתוך הקיר ולהציג לבודק תמונת תרמו גרפית, המופיעה על גבי מסך מיוחד, שאותו הוא מחזיק. התמונה הזו מורכבת מגוונים של כחול ואדום, המסמנים טמפרטורה קרה (כחול) וחמה (אדום). כך יכולה המצלמה לזהות את תוואי הצנרת שנמצא בתוך האדמה או בתוך הקיר ולקבוע היכן קיימת סטייה של מים חמים או קרים מאותו תוואי. סטייה זו מעידה על נזילה. תודות לשיטה זו אפשר לאתר את הנזילה ללא הצורך בשבירת קירות הבית או המרצפות, ולמרות שמדובר בעבודה שעלותה לא זולה יחסית, היא בהחלט משתלמת שכן בטווח הארוך חוסכת הוצאות מיותרות ונזקים שתיקונם יכול לעלות לא מעט כסף.
  2. גז – שיטה נוספת איתור נזילות היא באמצעות חיישן גז. שיטה זו הופכת לנפוצה מאד לאחרונה והיא מוצעת במקביל לשיטה הראשונה. בשלב ראשון, בתחילת העבודה, מרוקנים את הצנרת ממים ומחדירים אליה גז חנקן. בעזרת חיישן מיוחד סורקים את הצנרת, ובכל פעם שהחיישן מאתר דליפה של גז מהצנרת הוא מאותת על כך. משמעות דליפת הגז היא חור בצנרת, שממנו יוצאים המים, כלומר – נזילה. בשיטה הזו אפשר להיעזר בעיקר בקרקע ועד לעומק של 12 מטרים. שלא כמו מצלמה טרמית, זוהי שיטה יעילה לאיתור נזילות עמוקות יחסית ומורכבות. נזילות בצנרת בקוטר רחב, נזילות במרתפים ובחלל תת קרקעיים.

חשוב לדעת – כל שיטה שכזו מתאימה לאופי אחר של נזילות, ועל האינסטלטור המציע שירותי איתור נזילות ברמת גן להבין כיצד עובדת כל שיטה. בחירה נכונה ומדויקת של שיטת האיתור היא זו שתאפשר לאינסטלטור לזהות את מקור הבעיה ולהציע את הסיוע הנדרש לפתרונה.

האם ומתי כדאי להזמין שירותי איתור נזילות ברמת גן?

נזילות יכולות לגרום לנזקים קשים מאד, הן במבנה הקיים והן בציוד שבו. קילופים בקירות, עובש, טפטופים של מים שמרטיבים את הציוד ואת הרהיטים ומראה אסתטי לא יפה, כל אלה ועוד הם נזקים בדרגות שונות הנגרמים בשל נזילה במקום. גם הוצאות גבוהות עבור צריכה של מים, שבפועל לא נעשית אלא נגרמת בשל הנזילה, הם נזק של ממש והן יכולות לבוא לידי ביטוי במאות ואפילו אלפי שקלים באופן מצטבר.

ולכן, אם קיבלתם לפתע חשבון מים גבוה מאד, אם שעון המים שלכם מסתובב למרות שכל הברזים בבית סגורים ואם אתם רואים סימנים של רטיבות, הסבירות לנזילה היא גבוהה מאד. במקרים כאלה שירותי איתור נזילות ברמת גן הם הפתרון המתאים והדרך הנכונה להתמודד עם העניין.

מה חשוב וצריך לדעת לפני שמזמינים שירותי איתור נזילות ברמת גן?

חשוב לדעת – לא כל אינסטלטור שמציע שירותי תיקון במערכות האינסטלציה מחזיק ברשותו את הציוד הנדרש לאיתור נזילות. ולכן, מומלץ מאד לבדוק מראש האם ברשתו הציוד הנכון לאיתורן (בין אם בעזרת גז ובין אם באמצעות מצלמה תרמית) וגם כמה ניסיון יש לו בתחום זה. ישנם בעלי מקצוע שאינם גובים כסף עבור שירותי האיתור במידה ולא זיהו נזילה כלשהי, ואחרים גובים על כך תשלום.

חשוב להבין את עניין התשלום מבעוד מועד כדי למנוע אי הבנות. במרבית המקרים, אותו אינסטלטור שהציע את שירותי איתור הנזילה, הוא גם זה שיתקן אותה ולרוב, גם כבר באותו הזמן. ולכן, כדאי להתייחס גם לכך ולבדוק איתו האם הוא מציע גם את שירותי התיקון ואם לא – למי כדאי לפנות. נזילות, כאמור, יכולות להיות גלויות לעין או סמויות. רק אינסטלטור שמנוסה בתחום זה יידע להתמודד עם האתגר ולאתר את הנזילה הסמויה וכמובן גם את זו, הגלויה. אינסטלטור שכזה יידע גם כיצד להשתמש בציוד שברשותו וגם מהי שיטת איתור הנזילות הנכונה ביותר לטעמו.

מתגוררים ברמת גן וסובלים מנזילה? זיהיתם סימנים שונים המעידים על קיומה של נזילה, אך אינכם מוצאים את מקורה? אפיקי מרום היא המקום הנכון לפנות אליו. בטולבוקס מעמידים לרשותכם אינסטלטורים מנוסים מאד בפריסה ארצית, המציעים שירותי איתור נזילות ברמת גן, תוך שימוש בכל האמצעים הנדרשים להם לאיתור מהיר ומוצלח. לפרטים אודות שירותי האינסטלציה המתאימים לכם, צרו אתנו קשר בטלפון 03-9333243 נשמח לעמוד לרשותכם.

אנחנו באפיקי מרום מתמחים בטיפול ושיקום נזקי צנרת במגוון טכנולוגיות מתקדמות ללא הרס. אנחנו פה בשבילכם על מנת לספק לכם את הטיפול המקצועי ביותר והאישי ביותר שתוכלו לקבל בגבולות רמת גן. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתלבט, לחשוב ולהתייעץ ובמידת הצורך להיעזר בשירותים שלנו. בהצלחה!

Open chat
איך אפשר לעזור?
היי, כאן שלומי מאתר אפיקי מרום...
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן