איתור נזילות ברמת אביב

נזילות בבית או בעסק אינן עניין של מה בכך. הן יכולות להופיע בכל שלב ולגרום לנזקים של ממש. אם אתם מתגוררים ברמת אביב, ולא משנה בן כמה הבית שלכם או המבנה שבו אתם נמצאים, ייתכן מאד שנתקלתם בעבר בנזילה או שתתקלו באחת כזו בעתיד. הנזילות יכולות להיות גלויות לעין ולבוא לידי ביטוי בקילופים בקירות, בעובש, בריחות לא נעימים וגם בטפטופים בלתי פוסקים מהתקרה, למשל. הן יכולות להיום גם סמויות, כך שלא ניתן לראות אותן, למעט סממן אחד בולט – חשבון מים מנופח למרות שלא חלו שינויים בצריכה.

איתור נזילות ברמת אביב הוא עסק למומחים. חשוב שהוא ייעשה כהלכה על מנת לאתר את מקור הנזילה וחשוב גם לפנות אל אנשי המקצוע המתאימים, אינסטלטורים מקצועיים ומנוסים, שיבצעו את העבודה. רק כך אפשר להתמודד בהצלחה עם ה"מכה" ולמנוע נזקים חמורים בהמשך.

באילו מקרים יש להזמין שירותי איתור נזילות ברמת אביב?

יש לא מעט מקרים המצריכים הזמנה של שירותי איתור נזילות ברמת אביב. אם אתם מתגוררים בבית או עובדים במקום מסוים ובעלי עסק בתחום כלשהו והתחלתם לראות נזילה בקיר או אפילו רטיבות – זה הזמן! ריחות לא טובים הנלווים לכך, סימנים של קילוף בקירות או בתקרה, כל אלה ועוד מעידים, לרוב, על נזילה בצנרת הממוקמת בתוך הקיר או אולי באדמה.

במקרים כאלה, כשכבר הופיעו הסימנים, חשוב לטפל בכך בהקדם, ומוטב כמה שיותר מהר. נזילות שכאלו יכולות להתפשט במהירות, לגדול ולגרום לנזקים עצומים. הן למבנה עצמו והן לרכוש. וכשזה קורה, סביר שלא יהיה מנוס מלשבור קירות ואפילו לערוך שיפוץ נרחב שעלותו וודאי תהיה גדולה. וכל זאת – בשל נזילה קטנטנה שהפכה ל"מפלצת" של ממש. אז, אם עולה בכם חשד לנזילה בבית, עליכם לדאוג להזמין אינסטלטור, המציע שירותי איתור נזילות, כדי לטפל בעניין ולעצור את כל זה בזמן.

מי מציע שירותי איתור נזילות ברמת אביב?

טיפול בענייני אינסטלציה הוא עניין רציני המצריך ידע, ניסיון וגם הכשרה רלוונטית. אינסטלטורים רבים מציעים כיום גם שירותי איתור נזילות ברמת אביב, המגיעים במקביל לשירותים אחרים הקשורים לתקלות שונות. אינסטלטורים אלה מחזיקים בכל הציוד הנדרש להם לביצוע עבודה, כולל מצלמות תרמיות ומערכת מיוחדת של גז, המסייעות באיתור הנזילות. הם מנוסים בתחום זה ויודעים כיצד להתמודד עם האתגר הרב הכרוך באיתור של נזילות לא פשוטות, נזילות סמויות, שלעיתים נמצאות בתוך הקיר עצמו ולעיתים מתחת לפני השטח.

כאשר נתקלים בבעיה המרמזת שאכן ישנה נזילה, מגיע האינסטלטור אל המקום ובעזרת הציוד שברשותו מנסה לאתר את מקור הנזילה. כל זאת, כמובן, תוך התייחסות לתנאי השטח, לבעיות שמעלה הלקוח, לסימנים הקיימים (אם יש כאלה) ועוד. זוהי עבודה לא פשוטה, הדורשת סבלנות רבה. לעיתים ניתן לאתר את אותה נזילה במהירות, ולעיתים הדבר אורך זמן רב.

כיצד מתבצעים שירותי איתור נזילות ברמת אביב ואיזה ציוד הם כוללים?

בעבר הרחוק, בכל פעם, כשהיה חשש לנזילה כלשהי בתוך הקיר או מתחת לאדמה, נאלצו אנשי המקצוע לשבור קירות או מרצפות, מה שהיה מותיר לכלוך, נזק וגם מצריך בנייה ושיפוץ. כיום, תודות לפיתוחים הטכנולוגיים החדשניים מאד בתחום האינסטלציה, ניתן לאתר נזילות מבלי לשבור קירות או מרצפות. תודות לאמצעים אלה, אפשר להתמקד אך ורק באותה נקודה שבה קיימת הנזילה ולטפל בעניין באופן ממוקד ומדויק. איתור נזילות ברמת אביב כולל שני שלבים עיקריים:

  1. זהו שלב קריטי וחשוב מאד בתהליך האיתור שכן הוא מתמקד בניסיון להבין באיזו מערכת קיימת הנזילה עצמה. זה יכול להיות במערכת הביוב והדולחין, המנקזת את המים המגיעים מהכיורים שבבית וגם מהמקלחות, זה יכול להיות ממערכת הסקה (כפי שקורה בלא מעט בתים חדשים) או ממערכת אספקת המים. הנזילה תבוא לידי ביטוי באופן שונה בכל אחת מהמערכות, כאשר אם היא קשורה למערכת אספקת המים היא תבוא לידי ביטוי בטפטוף רציף, אם היא קשורה למערכת ההסקה יהיה מאד קשה לשים לב אליה ואם היא קשורה למערכת הביוב והדולחין היא תבוא לידי ביטוי בטפטוף שבא והולך לסירוגין.
  2. בשלב זה, לאחר שהבין האינסטלטור באיזו מערכת מדובר, עליו לאתר את אותה נזילה, כלומר – את אותה נקודה שבה הצינור פגום, מה שגורם לזליגה של מים. בעבר, כאמור, היה צריך להרים מרצפות או לשבור קירות כדי להגיע לנקודה עצמה וגם לאתר אותה, אך כיום אפשר לעשות זאת בדרכים פשוטות ומהירות. לרשותו של האינסטלטור עומדים שני מכשירים עיקריים: מצלמה תרמית וחיישן גז. המצלמה התרמית, המתבססת על קרני אינפרא אדום, מזהה שינויים בטמפרטורה באמצעות צבעים. אדום – מים חמים, כחול – מים קרים. ניתן להשתמש בה כאשר הנזילה נמצאת במרחק של כמה סנטימטרים בודדים, ולכן היא פתרון יעיל במקרים שבהם היא בתוך הבית, אז הצינורות אינם עמוקים. האפשרות השנייה היא איתור נזילות ברמת אביב בעזרת חיישן גז. באמצעות חיישן הגז אפשר לאתר נזילות שמופיעות בעומק של עד 12 מטרים, מה שרלוונטי בעיקר לחצרות. על ידי החדרה של חנקן (שאיננו מסוכן כמובן), יכול האינסטלטור לסקור את כל הצנרת ולזהות סדקים, שברים או חורים בה. זה קורה כאשר הוא מזהה דליפה של גז באמצעות מכשיר ייעודי המראה לו זאת, מה שנחשב לסימן מובהק לנזילה.

מה חשוב לקחת בחשבון כשמחפשים שירותי איתור נזילות ברמת אביב?

אם אתם זקוקים לשירותי איתור נזילות ברמת אביב, חשוב שתבדקו כמה פרמטרים לפני שאתם פונים לבעל המקצוע המתאים. מכיוון שמדובר בעבודה המצריכה שימוש באמצעים טכנולוגיים חדשניים וידע רב, יש לפנות לאינסטלטור מקצועי ומיומן הבקיא בתחום זה וגם בעל הכשרה רלוונטית. אינסטלטורים רבים, המציעים שירותי איתור נזילות, מחזיקים ברשותם כמה סוגים של מכשירים על מנת להציע פתרון מקיף יותר, בהתאם לאופי וגם מיקום הנזילה. אינסטלטורים כאלה יוכלו להציע לכם את הפתרון המתאים ולבצע את העבודה בצורה הנכונה.

מעבר לכך, חשוב מאד לבדוק מהי מידת זמינותו של האינסטלטור. מומלץ לחפש אינסטלטורים זמינים שיכולים להגיע אליכם בהתראה קצרה וכאלה שגם מציעים את שירותיהם באזור שבו אתם מתגוררים או, היכן שנמצאת הנזילה. בנוסף, כדאי מאד לבדוק מראש האם האינסטלטור גם מציע את שירותי התיקון ולבחון את נושא העלויות. כמה עולים שירותי האיתור וגם כמה סביר שיעלה התיקון.

האם שירותי איתור נזילות ברמת אביב כוללים גם את תיקון הנזילה?

שירותי איתור נזילות ברמת אביב מסייעים באיתורה של הנזילה הסמויה שלא ניתן לראות ולאתר באמצעים אחרים, שאינם מתקדמים. בעזרת מצלמה תרמית או חיישן גז יכול האינסטלטור, המציע את השירות, לאתר את הנזילה שנמצאת בתוך הקירות או מתחת לפני השטח ועוד לפני שנראים לכך סימנים. לעיתים נקרא לו שכבר קיימים כאלה, מה שמעיד על שלב מתקדם של הנזילה, כזה שדורש מענה מידי. לאחר שמאתר האינסטלטור את הנזילה הוא ידאג לטפל בה לרוב.

לשם כך יזדקק לכלים נוספים, אחרים, ולאמצעים שונים שיעזרו לו לבצע את התיקון בצורה היעילה והנכונה. לעיתים גם יידרש כוח אדם נוסף ולעיתים אדם אחד בלבד יוכל לבצע את העבודה. יחד עם זאת, ישנם גם מצבים בהם לא ניתן יהיה לבצע את התיקון בשלב האיתור או בסמוך לו, אלא במועד אחר ועל ידי בעל מקצוע אחר. בכל מקרה, חשוב לבדוק זאת מראש כדי להיות ערוכים.

אילו טיפים יעזרו לכם להתמודד עם העניין בצורה הטובה ביותר?

מצב של נזילות בבית או בעסק הוא מצב לא נעים, שיכול להשפיע רבות על איכות החיים ועל התנהלותנו באותו המקום. אם אתם אכן חושדים שישנה נזילה ורוצים להזמין שירותי איתור נזילות ברמת אביב, הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לצלוח את התקופה הזו:

  1. היכן הנזילה – לא כל סימן לנזילה בבית הוא אינדיקציה לכך שהנזילה אכן אצלנו או קשורה ישירות אלינו. לעיתים, מקור הנזילה הוא דווקא אצל השכנים, מה שקורה לא אחת בשל צנרות שקשורות לרוב זו בזו. ולכן, אם מזמינים מאתר נזילות, יש לבקש ממנו לבדוק את העניין גם אצל השכנים עצמם כדי לבחון אם הדבר קשור אליהם או אלינו. מאתר הנזילות יתשאל את השכנים, במידת הצורך יבקר גם בביתם ויבחן את השטח כדי לקבוע היכן הנזילה.
  2. פתרונות חדשניים – מתקדמים, חדשניים ומוצלחים ככל שיהיו, אותם פתרונות לאיתור נזילות לא תמיד יהיו התשובה. במצבים מסוימים, לא יהיה מנוס, והאינסטלטור ייאלץ להרים מרצפות או לשבור קירות כדי לזהות את מקורה של הנזילה עצמה. שימוש במצלמה תרמית או חיישן גז לא תמיד יעזור, ובייחוד במצבים בהם הביוב מחובר ישירות אל הקו הראשי, מה שלא מאפשר לבצע ניתוק בינו לבין קו הביוב של הדירה. יחד עם זאת, ואת זה כדאי מאד לזכור, לרוב יהיה מדובר בשבירה נקודתית של הקיר או הרמה של מספר בודד של מרצפות.
  3. לפנות לגורם המתאים – תור נזילות, כפי שחזרנו והזכרנו כאן במאמר, מצריך מומחיות משל עצמה. לא כל אינסטלטור יכול לעשות זאת ולא לכל אחד יש את הכלים והציוד הנדרשים לביצוע המשימה. ולכן, חשוב לדאוג להזמין אך ורק אינסטלטור, המתמחה באיתור נזילות.
  4. כמה זה עולה – טווח המחירים עבור שירותים אלה הוא רחב והוא מושפע לא אחת מאופי העבודה. ולכן, חשוב מאד לדאוג לסכם מראש את העלות, ולקחת בחשבון גם את דמי הביקור (ולא רק את העבודה עצמה).
  5. מסקנות ודו"חות – בעלי דירות רבים דואגים לבטח את דירתם במסגרת ביטוח מבנה. במקרים כאלה, מומלץ מאד לבקש ממאתר הנזילות להנפיק דו"ח המפרט את המקרה ואת מסקנותיו. הדו"ח החשוב הזה ישמש אתכם לצרכי קבלת החזרים מחברת הביטוח והוא מהווה אסמכתא שעליה ניתן להתבסס. הוא גם חשוב לעתיד, במידה ותחליטו למכור אולי את הדירה.

זיהיתם נזילה בבית או חושדים באחת כזו אף על פי שאתם לא רואים סימנים בשטח אלא רק חשבון מים מנופח? טולבוקס היא המקום הנכון לפנות אליו. אנחנו באפיקי מרום מעמידים לרשותכם אינסטלטורים מנוסים מאד בפריסה ארצית, המציעים שירותי איתור נזילות ברמת אביב, תוך שימוש בכל האמצעים הנדרשים להם לאיתור מהיר ומוצלח – מצלמות תרמיות וחיישני גז. לפרטים אודות שירותי האינסטלציה המתאימים לכם, צרו אתנו קשר בטלפון 03-6862278 נשמח לעמוד לרשותכם.

Open chat
איך אפשר לעזור?
היי, כאן שלומי מאתר אפיקי מרום...
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן